Subject: Riigiteele projekteerimine - tehnilised tingimused taotlus
From: "Toro Kristjan" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Nov 2023 08:40:34 +0200

Tere

Vastavalt Keskkonnaagentuuri tellimusele koostab Connecto Eesti AS
projekteeritava Saaremaa radarimasti sideprojekti. Sidetrassi soovime
projekteerida riigiteele 78 Kuressaare-Kihelkonna-Veere tee nr. Km
24,61-24,67 ja riigiteel nr. 21116 Üru-Pidula tee km 0 – 3,436.

Sellega seonduvalt palume Transpordiametil väljastada tehnilised
tingimused trassi projekteerimiseks.

Lähteülesanne ja trassi eskiis plaan lisatud manusesse.

Lugupidamisega

Kristjan Toro

Projekteerija

projekteerimise ja geodeesia osakond

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5360 2611

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee